klippel trenaunay weber syndroom

Dit is mijn website over het Klippel Trenaunay weber syndroom. Hier zult u veel informatie over dit syndroom kunnen vinden. Als u nog wat aan te merken/te verbeteren heeft op de site. Dan horen wij dat graag.

Saturday, May 13, 2006

Homepage



Hallo, ik ben Nienke, zit momemteel in 6VWO en leidt aan het Klippel Trenaunay Weber syndroom. Omdat er maar weinig over dit syndroom bekend is leek het mij erg interessant om over dit syndroom een website te maken. Wat mij met name aansprak was het oprichten van een website waar veel informatie over dit syndroom staat en waar lotgenoten met elkaar in contact kunnen komen.

Ik weet dat er al een officiele patientenorganisatie is en wil deze ook zeker niet passeren.

Ik ben benieuwd waar patienten die aan dit syndroom leiden, behoefte aan hebben op de site. Wat ik erg belangrijk vind is het directe contact met lotgenoten, door middel van een chatroom.

Ik hoop dat deze site bevalt, eventuele suggesties en/of opmerkingen horen wij graag!

De site is bekeken door dr. C.E.U. Oduber
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

weersverwachting